Email:
Şifre:
• Şifremi Unuttum
• Üyelik Başvurusu
Facebook ile Giriş Yap

Ramazan ayında su kampanyaları arttı

Haber Arşivime Ekle

Ramazan’ın gelişiyle birlikte yiyecek-içecek sektöründe büyük bir hareketlilik yaşanıyor. Bu hareketlilikten kampanyalar da nasibini aldı. Ramazan ayının gelmesiyle birlikte yiyecek-içecek kategorisindeki su kampanyalarında büyük bir artış yaşandı

Ulusal, yerel, toptan ve indirim kanallarının insert (katalog) ve basılı reklamlarındaki kampanyalar ele alındığında, Ramazan ayını da kapsayan 10-25 Mayıs günleri arasında su kampanya oranlarında bir önceki döneme göre yüzde 13’lük artış yaşandığı görüldü.

Ramazan kampanyalarına Damla Su damga vurdu
BrandZone verilerine göre; Ramazan ayında en fazla kampanyası yapılan ürün ortalama fiyatı 2,381 TL olan Damla 5 litre su oldu. Ortalama fiyatı 1,919 TL olan Sırma 5 litre su ikinci; ortalama fiyatı 3,262 TL olan Erikli 5 litre su üçüncü; ortalama fiyatı 2,945 TL olan Pınar 5 litre su dördüncü; ortalama fiyatı 5,497 TL olan Pınar 10 litre su beşinci sırada yer aldı.

Ortalama fiyatı 5,660 TL olan Pınar 6x1,5 litre su altıncı; ortalama fiyatı 6,918 TL olan Erikli 6x1,5 litre su yedinci; ortalama fiyatı 6,796TL olan Erikli 2x5 litre su sekizinci; ortalama fiyatı 4,556 TL olan Hayat Su 10 litre su dokuzuncu; ortalama fiyatı 2,670 TL olan Hayat Su 5 litre su onuncu sırada yer buldu.

Erikli zirveye yerleşti
Ramazan ayı su kampanyalarında yüzde 18’lik kampanya oranıyla Nestle Waters’ın Erikli markası ilk sırada yer aldı. Yüzde 16’lık kampanya oranıyla Pınar Su’nun Pınar Yaşam Pınarım markası ikinci; yüzde 12’lik kampanya oranıyla Danone’nin Hayat Su ve Coca Cola’nın Damla markası üçüncü; yüzde 10’luk kampanya oranıyla Sırma Grup’un Sırma markası dördüncü sırada yer aldı.

En çok rağbet gören 5 litre su oldu
BrandZone verilerine göre; Ramazan ayında en çok rağbet gören kategori yüzde 36’lık kampanya oranıyla 5 litre su oldu. Yüzde 19’luk kampanya oranıyla 10 litre su ikinci; yüzde 12’lik kampanya oranıyla 6x1,5 litre su üçüncü; yüzde 10’luk kampanya oranıyla 500 ml su dördüncü; yüzde 4’lük kampanya oranıyla 1,5 litre su beşinci sırada yer aldı.

07 Haziran 2018 Perşembe
Haberle İlgili Fotoğraflar
Büyütmek için tıklayınız.
Diğer Haberler