Firma Bilgileri
MİGROS (Ulusal)

TURGUT ÖZAL CADDESİ NO:7 ATAŞEHİR 34758 KADIKÖY
İstanbul (Anadolu)/Kadıköy

Telefon: + 90 216 579 30 00
Fax: + 90 216 456 59 00

www.migros.com.tr

iletisim@migros.com.tr

Migros 'İyi Gelecek Elçileri'ni buluşturdu

Migros, 'İyi Gelecek Elçileri' projesinde fikirleri ile ilham veren kadınları bir araya getiriyor


Migros, fikirleriyle ilham veren kadınları ‘İyi Gelecek Elçileri’ platformunda buluşturdu. Online iletişim platformu olarak tasarlanan İyi Gelecek Elçileri’nde, Migros’un sıkı takipçisi kadınlar bir araya gelerek aile bütçesine farklı bir yoldan katkıda bulunmayı hedefliyor. Migros; alışveriş konusunda uzmanlaşmış, evin ve aile üyelerinin tüm ihtiyaçlarını takip eden kadınları keşfetmek, fikirlerini paylaşmak ve kazanmak için İyi Gelecek Elçileri platformuna davet ediyor. 

Hedeflerini tutturdukça Sihirli Puan kazanıyorlar
Migros Money Club üyesi her kadının ‘iyigelecekelcileri.migros.com.tr’ web sitesine üye olarak katılabildiği platform, kadınlara hem eğlenme hem de ilham verici fikir ve görüşlerini paylaşarak kazanma şansını bir arada sunuyor. 

Platforma üye olan kadınlar pek çok farklı konuda kendilerine verilen; anket doldurmak, günün sorusunu cevaplamak, Migroskop’taki kampanyaları paylaşmak, günün videosunu izlemek veya sosyal medyada paylaşım veya yorum yapmak gibi hedefleri yerine getirerek Sihirli Puan kazanma şansına sahip oluyor.Sihirli puan kazanan üyeler bu puanları Money’e dönüştürerek Migros mağazalarındaki alışverişlerinde kullanabiliyor veya ödül kataloğunda sunulan fırsatlardan seçim yapabiliyorlar. Özellikle oyuncak, et ve kozmetik ürünlerinde indirim fırsatlarının bulunduğu ödül kataloğunun kategorileri de yine elçilerin tercih ettiği ürünlerden oluşturuluyor.

Hayata geçmesinden bu yana 2 ay gibi kısa bir süre geçmesine rağmen 10 bin üyenin üzerine çıkan İyi Gelecek Elçileri platformunda, üyelerin hayata geçirdiği hedef sayısı ise 100 bini buldu. Hedeflerini gerçekleştirerek bugüne kadar 230 bin sihirli puan kazanmayı başaran ‘İyi Gelecek Elçilerinin’ hedeflerine başlayıp bitirme oranı ise %100. 

Platform kapsamında istedikleri konularda forumlar başlıkları oluşturarak fikirlerini paylaşabilen elçilerin şimdiye kadarki en fazla ele aldıkları konular “güzellik, bakım, beslenme, sanal alışveriş, tatil ve kitap önerileri’ oldu. 

Üyeleri tarafından beğeni toplayan “İyi Gelecek Elçileri” Migros’un 2017’de müşterileri ile sürekli iletişimde olmak üzere kullanacağı kuvvetli bir iletişim kanalı olacak.
12 Ocak 2017 Perşembe
Haberle İlgili Fotoğraflar
Büyütmek için tıklayınız.
"MİGROS (Ulusal)" İle İlgili Diğer Haberler
Diğer Haberler