Email:
Şifre:
• Şifremi Unuttum
• Üyelik Başvurusu
Facebook ile Giriş Yap

Hannover Messe ve CeMAT fuarları Almanya'da gerçekleşti

Haber Arşivime Ekle

Dünyanın önde gelen sanayi kuruluşlarının Almanya’da buluştuğu Hannover Messe Fuarı geçtiğimiz günlerde Türkiye’nin de milli katılımı ile Almanya’da gerçekleştirildi

Geçtiğimiz günlerde Deutsche Messe A.G tarafından Hannover Fuar Merkezi'nde 7 ihtisas fuarını tek çatı altında bir araya getiren Hannover Messe Fuarı, endüstriyel otomasyon, otomotiv yan sanayi üretim teknolojileri, hidrolik-pnömatik ve akışkan gücü sistemleri, dijital fabrika, enerji, basınçlı hava ve vakum teknojileri (ComVac), endüstriyel yan sanayi, araştırma-teknoloji alanlarına odaklandı.

Endüstri 4.0 konseptiyle düzenlenen fuar bu yıl da birçok yeniliğe ve birbirinden etkileyici etkinliklere sahne oldu. Üretimden lojistiğe, pazarlamadan satış sonrası hizmetlere kadar sanayideki 360 derece dönüşüm Hannover Messe’de yer aldı.

Hannover Messe 2018‘e paralel olarak düzenlenen intralojistik fuarı CeMAT ise lojistik şirketlerine yönelik Endüstri 4.0 ile Lojistik 4.0 arasındaki etkileşimi ön plana çıkarmasıyla dikkat çekti. “Bağlantılı Tedarik Zinciri Çözümleri” ana temasıyla düzenlenen CeMAT 2018, değer katan faaliyetler ve tedarik zincirleri arasındaki dijital entegrasyon ve ağ oluşturma faaliyetini ileriye taşıma amacı ile ziyaretçi ve katılımcıları bir araya getirdi.

Global sanayii sektörünün odak noktası dijital dönüşüm
Deutsche Messe Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Jochen Köckler’in, Hannover Messe ve CeMAT fuarları kapanışlarında yaptığı açıklamada sanayinin vazgeçilmezi, dijital dönüşüm sürecinde, insan – teknoloji – endüstri bağlantısında Hannover Messe ve CeMAT ticari fuarlarının sektörel önemine değindi.

Köckler, “Teknoloji’nin amacı, biz insanlarla rekabet etmek değil, bize fayda sağlamakla ilintili. Günümüzde, küresel rekabet ortamında, sanayide dijital dönüşüm çağın vazgeçilmezlerinden. Bu dijital dönüşüm sürecinde karar mekanizması ve kuralların belirleyicisi de her zaman insan faktörü. İnsan – makine – bilgi teknolojileri arasındaki etkileşim, üretim – lojistik ve enerji sektörlerinde oldukça önemli rekabet avantajlarını ve büyük kazanımları beraberinde getirmekte. Deutsche Messe olarak düzenlediğimiz Hannover Messe ve CEMAT ticari fuarlarımız da bu önemli amaca global boyutta hizmet etme yolunda çok büyük önem taşımaktadır” dedi.

Meksika’nın partner ülke olduğu ve 160 Meksika firmasının yer aldığı, Hannover Messe ve CeMAT Fuarları’nda toplam 5 bin 800 katılımcı yeni teknoloji ve ürünlerini sergileme imkanı buldu. “Entegre Sanayi - Bağlantı ve İşbirliği” sloganı altında düzenlenen fuarı yüzde 30’u Almanya dışından, toplam 210 bin sektör profesyoneli ziyaret etti. Almanya’dan sonra ziyaretçi sayısının en yoğun olduğu ülkelerin başında Çin, Hollanda, Polonya ve ABD yer alıyor.

Fuar sırasında, 2019 yılında İsveç’in resmi partner ülke olacağının açıklandığı Hannover Messe 2019, 1 - 5 Nisan tarihleri arasında gerçekleştirilecek. Hannover Messe’ye paralel olarak Almanya CeMAT Fuarı’nın bir sonraki tarihi ise 20 - 24 Nisan 2020.

10 Temmuz 2018 Salı
Haberle İlgili Fotoğraflar
Büyütmek için tıklayınız.
Diğer Haberler